من و کوهنوردی

اخبار ، یادداشت ها ، تجربیات و گزارش برنامه های من در کوهنوردی

من و کوهنوردی

اخبار ، یادداشت ها ، تجربیات و گزارش برنامه های من در کوهنوردی

عضویت من در هیات کوهنوردی شهرستان

بالاخره بعد از مدت ها کش و قوس دادن و اینکه من می خوام کوهنورد بشم و کدوم باشگاه و کجا ثبت نام کنم و ... موفق شدم  عضو هیات کوهنوردی شهرستان خودمون بشم.

جریان ثبت نام من از این قرار است که: 

 

اداره ورزش و جوانان شهرمون دارای سایت هست که به روز کردن سایت یا همون مدیریت سایت بر عهده منه و تو این مدتی که با اداره همکاری دارم کلی اخبار و اطلاعیه داخل سایت گذاشتم در همین حین نیز هیات کوهنوردی در ماه مبارک رمضان فعالیت ویژه ای داشت و خیلی دوست داشتم که این هیات از بقیه هیاتها عقب نمونه برای همین چندین بار با رئیس هیات تماس گرفتم که بابا این اخبار چی شد؟ خوب بنده خدا هم با توجه به مشغله ای که داشتند نمتونستن برام ارسال کنند جند بار هم در اداره با هم قرار گذاشتیم متاسفانه باز هم بنا به دلایلی نمی شد همدیگر رو ملاقات کنیم. بالاخره یک روز که در اداره بودم و اتفاقا تصمیم گرفته بودم که برگردم خونه اقای کریمی رئیس اداره وارد اتاق ورزش بانوان ( عضو شورای ورزش بانوان شهر هم هستم) شدند و گفتند این هم آقای زحمتی که اینقد دنبالش می گشتید. خوب ما هم بعد از احوالپرسی و اینکه چرا ایشون نمی تونستن زودتر از اینا تشریف بیارن و اخبار رو به دستم برسونن به صحبت هایی درباره فعالیت های هیات پرداختند و ما هم  استفاده کردیم. همون روز آقای زحمتی همراه خودشون چند فرم ثبت نام  آورده بودند که اگر کسی خواست عضو هیات بشه فرم رو بهشون بدیم که یکی ازین فرم ها رو من  گرفتم که با این کارشون زحمت من رو کم کردند چون در غیر این صورت باید میرفتم هیات و از انجا فرم را میگرفتم.

چند روز بعد اقای زحمتی با من تماس گرفتند که جلسه ای راجع به برنامه های کوهنوردی بانوان قرار هست برگزار بشه و از من هم خواستن که در این جلسه باشم که من هم قبول کردم و در جلسه حاضر شدم و فرم ثبت نامم رو هم بردم و این شد که رسما عضو هیات کوهنوردی شدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد